نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نشدن کنترلر پلی استیشن. اگر کنترلر PS4 شما روشن نمی شود یا اگر به نظر می رسد عمر باتری بسیار کمی دارد، یا مشکل باتری خراب است یا مشکل سخت افزاری. در برخی موارد، یک اشکال جزئی مانند یک اشکال سیستم‌افزاری ممکن است مانع از شارژ صحیح یا راه‌اندازی کنترلر شود. در هر یک از این موارد، ممکن است بتوانید با ریست کردن کنترلر، مشکل را برطرف کنید.

این کار به راحتی با فشار دادن دکمه تنظیم مجدد در زیر دکمه ماشه سمت چپ انجام می شود. باتری خراب همچنین می تواند دلیلی برای عدم اتصال یا روشن نشدن کنترلر DualShock 4 شما باشد. متأسفانه، تعویض باتری PS4 کار ساده ای نیست و هیچ قطعه یدکی به راحتی در دسترس نیست که بتوانید بخرید.

باتری هایی مانند آنچه در کنترلر پلی استیشن 4 شما وجود دارد در نهایت می میرند، بنابراین هرچه بیشتر از کنترلر استفاده کنید، عمر باتری آن کوتاه تر می شود. اگر باتری کنترلر شما کاملاً از بین رفته است، می توانید آن را خودتان تعویض کنید یا یک کنترلر جدید تهیه کنید.

رفع مشکل روشن نشدن کنترلر PS4

تعدادی از مراحل عیب یابی وجود دارد که می توانید برای تعمیر کنترلر پلی استیشن 4 که روشن نمی شود انجام دهید. راه حل های ما را در زیر دنبال کنید.

بررسی هرگونه مشکل شارژ

ممکن است آب کنترلر پلی استیشن 4 شما به سادگی تمام شده باشد. قبل از اینکه بخواهید دوباره آن را روشن کنید، مطمئن شوید که حداقل 30 دقیقه به آن اجازه شارژ دهید. همچنین توصیه می شود از لوازم جانبی شارژ اصلی مانند کابل USB استفاده کنید. استفاده از کابل USB ناسازگار و همچنین آداپتور می تواند باعث آسیب بیشتر شود. اگر کنترلر PS4 شما شارژ نمی شود، ابتدا این مشکل را برطرف کنید.

این مطلب را از دست ندهید   هارد دیسک PlayStation 4 Pro

روشن نشدن کنترلر پلی استیشن

ریست  کردن کنترلر پلی استیشن 4

گاهی اوقات، یک کنترلر PS4 ممکن است به دلیل یک نقص سیستم عامل جزئی دچار مشکل شود. برای رفع چنین مشکلی، باید کنترلر را ریست کنید. برای انجام این کار، باید دکمه کوچک تنظیم مجدد سخت افزار را فشار دهید. برای فشار دادن دکمه یا فشار دادن دکمه PS در داخل یک سوراخ بسیار ریز در زیر ماشه سمت چپ، باید از یک پین بابی یا خلال دندان استفاده کنید. اگر پس از فشار دادن دکمه PS برای اجرای تنظیم مجدد، مشکل همچنان ادامه دارد، به راه حل بعدی بروید.

روشن نشدن کنترلر پلی استیشن

تعویض باتری

اگر هنوز هم کنترلر پلی استیشن 4 در این زمان روشن نمی شود، ممکن است به خاطر باتری آسیب دیده باشد. در صورت علاقه می توانید ویدیوهای یوتیوب را در مورد نحوه تعویض باتری با باتری جدید تماشا کنید.

خرید یک کنترلر جایگزین

باتری مرده یا آسیب سخت افزاری به کنترلر می تواند آن را برای همیشه از بین ببرد. این نقطه ضعف این لوازم جانبی است و متاسفانه گزینه زیادی برای شما به عنوان یک کاربر نهایی وجود ندارد. اگر دیگر شارژ نمی‌شود یا اصلاً شارژ نمی‌شود، باید آن را تعویض کنید.

توجه: گاهی اوقات، ممکن است یک پورت USB آسیب دیده (در جلو) پس از مدتی قابلیت شارژ شدن خود را از دست بدهد. سال هاست که گزارش های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد.

روشن نشدن کنترلر پلی استیشن

اگر به نظر می رسد درگاه شارژ جلویی از شارژ شدن جلوگیری می کند، می توانید با تهیه یک ایستگاه شارژ که دستگاه شما را در پایین کنترلر شارژ می کند، این مشکل را برطرف کنید. این می تواند یک راه حل گران قیمت باشد، اما اگر نمی خواهید کنترل کننده فعلی را جایگزین کنید، جایگزین خوبی است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل کارت خوان حافظه Playstation 3 Fat  

پیشنهاد مطالعه: مشکل اکتیو نشدن اکانتPS4

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =