نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اکتیو نشدن اکانتPS4 . ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که چرا PS4 شما به شما اجازه نمی دهد به عنوان کنسول اصلی فعال شوید. یک دلیل ممکن است این باشد که به حد مجاز فعال سازی خود رسیده اید – هر PS4 فقط می تواند چند بار فعال شود. اگر به حد مجاز خود رسیده اید، قبل از اینکه بتوانید کنسول خود را دوباره فعال کنید، باید کنسول دیگری را غیرفعال کنید. احتمال دیگر این است که حساب شما اکانت اصلی کنسول نباشد. در این مقاله تمام احتمالات مورد بررسی قرار می گیرد.

اکتیو نشدن اکانتPS4

فعال کردن به عنوان اکانت اصلی

اگر می خواهید از PS4 خود به عنوان کنسول اصلی خود استفاده کنید، باید آن را فعال کنید. برای انجام این کار، به Settings > PlayStation Network/Account Management > Activate as Primary PS4 بروید.

اگر PS4 شما فعال نمی شود، چند مرحله برای عیب یابی وجود دارد که می توانید انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که از حساب و رمز عبور صحیح PSN استفاده می کنید. اگر همچنان مشکل دارید، سعی کنید PS4 خود را از حساب خود غیرفعال کنید و سپس آن را دوباره فعال کنید. اگر کار نکرد، ممکن است لازم باشد با پشتیبانی مشتری پلی استیشن تماس بگیرید.

تایید مجوزها در PS4 حدود 2 هفته طول می کشد. این به این دلیل است که سیستم باید تأیید کند که مجوز معتبر است و قبلاً استفاده نشده است.

رفع کد خطا NP 38551 2

چند چیز وجود دارد که می توانید برای رفع کد خطا NP 38551 2 امتحان کنید. ابتدا دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید. اگر کار نکرد، سعی کنید برنامه ای که باعث خطا می شود را حذف و دوباره نصب کنید. اگر باز هم کار نکرد، برای کمک با توسعه‌دهنده برنامه تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت بین پلی استیشن و ایکس باکس

رفع کد خطا NP 41772 1

برای رفع کد خطای NP 41772 1 می توانید چند چیز را امتحان کنید. ابتدا مطمئن شوید که کنسول شما به درستی به اینترنت متصل است. اگر چنین است، کنسول و روتر خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر این کار نکرد، ممکن است لازم باشد با پشتیبانی مشتری نینتندو تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ps5

غیر فعال کردن اکانت PS4

برای غیرفعال کردن حساب خود از یک PS4 دیگر، ابتدا باید وارد شبکه پلی استیشن شوید. پس از ورود به سیستم، (Settings) > [Account Management] > [Activate as Your Primary PS4] را انتخاب کنید. از اینجا می‌توانید حساب خود را از PS4 دیگری غیرفعال کنید.

اگر به PS4 خود دسترسی ندارید، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر آن را غیرفعال کنید:

  • به وب سایت پلی استیشن بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی “تنظیمات” کلیک کنید و “PlayStation Network/Account Management” را انتخاب کنید.
  • در قسمت Activate as Your Primary PS4، روی «غیرفعال کردن» کلیک کنید.
  • دستورالعمل ها را برای تایید غیرفعال سازی خود دنبال کنید.

علت قفل شدن بازی

بازی های PS4 برای محافظت از دیسک قفل شده اند. مثلاً اگر بخواهید بازی خود را به یکی از دوستانتان قرض دهید، آنها نمی توانند بدون اجازه شما آن را بازی کنند. این همچنین از کپی کردن بازی ها و فروش مجدد آنها جلوگیری می کند.

برای ریست کردن PS4، دکمه پاور را حدود 7 ثانیه نگه دارید تا کنسول دو بار بوق بزند. با این کار PS4 شما به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازنشانی می شود.

این مطلب را از دست ندهید   پورت HDMI آسیب دیده

هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، زیرا فرآیند تبدیل پلی استیشن 5 به دستگاه بازی اصلی شما بسته به ترجیحات و نیازهای فردی شما متفاوت است. با این حال، برخی از نکات در مورد چگونگی تبدیل PS5 خود به دستگاه بازی اصلی خود عبارتند از: اطمینان از اینکه همه بازی های مورد علاقه شما بر روی پلتفرم در دسترس هستند، سرمایه گذاری بر روی یک کنترلر PS5 با کیفیت و اطمینان از اینکه کنسول شما در مکانی راحت در محل نصب شده است.

آیا می دانید: مزایا و معایب نصب SSD روی پلی استیشن

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نوزده =