نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یک بازی سیستم شما را (مسدود) کرده است

در اوایل سال 2019 ، Electronic Arts و BioWare بازی آنلاین نقش آفرینی Anthem را منتشر کردند و بازیکنان پلی استیشن 4 با بازی (آجرکاری) سیستم خود با مشکلاتی روبرو شدند و ظاهرا باعث قطع کامل عملکرد آن شد. با این وجود این کاملاً دقیق نیست و راهی وجود دارد که باید مانند حالت عادی به بازی برگردید.

راه حل های ممکن

اگر Anthem سیستم شما را خراب کرد ، با نگه داشتن دکمه روشن / خاموش ، کنسول خود را دوباره در حالت امن بوت کنید تا دو بار بوق بزند.

پس از روشن شدن کنسول ، گزینه Rebuild Database را انتخاب کنید. با این کار داده های ذخیره بازی شما پاک نمی شوند و اگر دوباره مشکلی پیش آمد و نتوانستید به داده های خود دسترسی پیدا کنید ، مراحل کار را تکرار کنید.

BioWare و Electronic Arts به طور فعال در تلاشند تا دلیل اصلی وقوع خرابی ها را کشف کنند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای به روزرسانی ها مراقب هستید.

صدای زیاد فن

همانطور که بازی هایی مانند The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima نشان می دهد ، PS4 در آخرین بازی خود قرار دارد. طرفداران داخل PS4 با عملکرد مناسب با این عناوین نسل اواخر همراه هستند ، اما اگر سر و صدای طرفداران بیش از حد با عناوین کمتری را تجربه می کنید ، در جایی مشکل وجود دارد. اگر چراغ قرمز چشمک زن دریافت نمی کنید ، خوشبختانه PS4 شما بیش از حد گرم نمی شود. این به این معنی نیست که طرفداران در حال کار بهینه هستند.

این مطلب را از دست ندهید   فن PlayStation 3 Super Slim

راه حل های ممکن

  • با هوای فشرده تمیز کنید – حداقل با نگه داشتن دکمه روشن / خاموش حداقل هفت ثانیه PS4 خود را کاملاً خاموش کنید ، سپس کابل های برق HDMI و AC را از برق جدا کنید. در مورد هرگونه تجمع گرد و غبار در اطراف دریچه ها را بازرسی کنید. با استفاده از یک قوطی هوای فشرده ، دریچه ها را تمیز کنید ، مطمئن شوید که جریان هوا را از کنسول دور کنید. این کمی مشکل است ، اما شما نمی خواهید بیشتر به سیستم گرد و غبار بکشید. اگر از انجام این کار راحت هستید ، می توانید PS4 خود را نیز باز کرده و گرد و غبار داخل آن را تمیز کنید. البته توجه داشته باشید که این یک فرآیند پیشرفته است و ضمانت شما را باطل می کند ، بنابراین ما آن را برای تازه کارهای سخت افزاری توصیه نمی کنیم.
  • کنسول خود را بالا ببرید – با خارج شدن گرد و غبار ، کنسول خود را حرکت دهید تا جایی که ممکن است از کف بالاتر باشد. برای اینکه سیستم شما بدون گرد و غبار نباشد ، می خواهید یک سطح صاف و مسطح داشته باشید – بخوانید “فرش نیست” – و فاصله زیادی از کف داشته باشد. اگر حیوانات خانگی دارید ، مشکل معمولاً بدتر است ، بنابراین کنسول خود را به خوبی از حیوانات دور نگه دارید.
  • به آن فضا بدهید – مانند چراغ قرمز چشمک زن ، صدای زیاد فن معمولاً از گرد و غبار زیاد و تهویه نامناسب ناشی می شود. کمی فضای اطراف PS4 خود را تمیز کنید تا فن برای مکش هوا نیازی به کار اضافی نداشته باشد.
این مطلب را از دست ندهید   راه آسان تعمیر نخواندن دیسک PS4
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =