نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی PS5 .PS5 به تولد دو سالگی خود نزدیک می شود و مانند همیشه محبوبیت خود را نشان می دهد. و این جای تعجب نیست زیرا این یک ماشین بازی فوق العاده است که یک جهش نسلی واقعی را نسبت به PS4 ارائه می دهد. PS5

نه تنها بازی های 4K را ارائه می دهد، بلکه دارای هاپتیک های پیشرفته، SSD سریع و صدای سه بعدی همهجانبه است. همه اینها و موارد دیگر با هم ترکیب می شوند تا کنسولی را به نمایش بگذارند که واقعاً برای بازی های نسل بعدی یا نسل فعلی مجهز است. در این مقاله به ویژگی های کلی این دستگاه خواهیم پرداخت.

بررسی PS5

بررسی طراحی PS5

PS5 یک دستگاه واقعاً غول پیکر است. کنسول 15.4 x 10.2 x 4.1 اینچی سونی تقریباً از هر سیستم بازی‌ای که در دهه گذشته عرضه شده است، از جمله PS4 Slim و PS4 Pro، پیشی می گیرد. همچنین بسیار بزرگتر از رقیب نسل بعدی خود در Xbox Series X است و Xbox Series S می باشد.

بررسی PS5

این شاسی عظیم به PS5 اجازه می‌دهد تا عملکردی جدی داشته باشد در حالی که عمدتاً خنک و بی‌صدا می‌ماند (که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد)، اما اندازه بزرگ پلی‌استیشن جدید می‌تواند برای کسانی که مناطق سرگرمی کوچکی دارند مشکل‌ساز باشد.

اگر قصد دارید PS5 خود را روی زمین قرار دهید، احتمالاً به یک میز کوچک اختصاصی نیاز خواهید داشت. به این ترتیب، می‌خواهید قبل از راه‌اندازی PS5 در خانه، فضای موجود خود را اندازه‌گیری کنید.

در مورد جهت یابی، PS5 دارای یک پایه جداشدنی است که به شما امکان می دهد کنسول عظیم را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید. پایه در حالت عمودی به پایین کنسول پیچ می‌شود (PS5 دارای یک پیچ است، اما ابزاری برای پیچاندن آن وجود ندارد) و در حالت افقی به قسمت پورت پشتی PS5 می‌چسبد.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال به اینترنت در PS4

بررسی پورت ها و اتصالات PS5

PS5 دارای میزان نسبتاً استاندارد از پورت ها است که با برخی از امکانات رفاهی مدرن همراه است. شما یک پورت USB Type-A با سرعت بالا و همچنین یک درگاه USB Type-C SuperSpeed ​​در جلو دریافت می کنید. خوب است که ببینیم کنسولی در نهایت از اتصال USB-C خارج از جعبه برخوردار است، به خصوص برای اتصال لوازم جانبی مدرن و درایوهای ذخیره سازی.

در پشت، دو پورت SuperSpeed ​​USB-A، یک جک اترنت، یک پورت HDMI 2.1 و یک آداپتور AC را خواهید دید. PS5 پورت صوتی نوری PS4 را کنار گذاشته است، که ممکن است برای افرادی که دستگاه های صوتی سطح بالا با اتصالات نوری دارند، بد باشد. با این حال، برخی از شرکت ها در حال حاضر تقسیم کننده های نوری به HDMI را ارائه می دهند، مانند Astro با هدست Astro A20.

نحوه ارتقای حافظه داخلی پلی استیشن 5

اگر می خواهید حافظه داخلی 825 گیگابایتی SSD PS5 را افزایش دهید، یک اسلات توسعه PCle 4.0 M.2 وجود دارد که می توانید با باز کردن کنسول به آن دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که همه درایوهای SSD پشتیبانی نمی‌شوند، شما به یکی از SSD‌هایی نیاز دارید که الزامات نسبتاً سخت‌گیرانه سونی را برآورده کند مانند Western Digital SN850، Samsung 980 Pro یا Nextorage M.2 NVMe SSD تولید شده توسط سونی.

در زمان راه اندازی، اسلات توسعه قفل بود اما آخرین به روز رسانی نرم افزار PS5 قفل آن را باز کرده است که به کاربران امکان می دهد یک SSD اضافی برای فضای ذخیره سازی بیشتر اضافه کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر قاب پایین Playstation 4 Slim

اسلات توسعه SSD کنسول، پیکان دیگری را به PS5 در مقابل Xbox Series X می دهد. افزودن حافظه داخلی اضافی به کنسول مایکروسافت نیاز به خرید یک کارت SSD اختصاصی گران قیمت دارد، در حالی که راه حل توسعه SSD سونی به شما امکان می دهد بین شخص ثالث مختلف انتخاب کنید. مدل هایی که از نظر قیمت متفاوت هستند PS5 همچنین با هارد دیسک های خارجی استاندارد کار می کند، اما فقط برای حمل بازی های دیجیتال PS4 یا ذخیره فایل ها.

بررسی سرعت سیستم عامل PS5

رابط PS5 تکامل تمیز، جذاب و سریع نرم افزار PS4 است. ورود و خروج از بازی‌ها و پیمایش منوها آنی به نظر می‌رسد، تا جایی که منوی PS4 اکنون در مقایسه، کند و شلوغ است. و در حالی که برخی از ویژگی‌هایی وجود دارد که مایلم به رابط PS5 اضافه شوند، اما راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای دستیابی به چیزی که در حال پخش آن هستید سریع‌تر معرفی می‌کند. با این حال، بسیاری از ویژگی های پنهان PS5 وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید.

صفحه اصلی برای دارندگان PS4 آشنا به نظر می رسد، با یک ردیف افقی کاشی که جدیدترین بازی های شما را به نمایش می گذارد. وقتی یک بازی را هایلایت می‌کنید، هنر آن عنوان کل صفحه اصلی را در بر می‌گیرد در حالی که موسیقی آن در پس‌زمینه پخش می‌شود، که یک لمس زیباشناختی است.

یک تب کاوش مفید وجود دارد که اخبار و به‌روزرسانی‌ها را نشان می‌دهد، و همچنین یک برگه کتابخانه بازی که امکان می‌دهد فوراً مجموعه عناوین PS4 خود را دانلود کنید. مانند PS4، PS5 به شما امکان می‌دهد با یک ضربه سریع بر روی دکمه Create، فیلم‌ها و اسکرین‌شات‌ها را ضبط کنید یا در YouTube یا Twitch پخش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   برد کنترل PlayStation 3 Slim

بررسی کنترلر DualSense PS5

کنترلر PS5 DualSense ممکن است نسل بعدی کنسول جدید سونی باشد. بازخورد لمسی، محرک‌های تطبیقی ​​و بلندگوی داخلی گیم‌پد به‌خوبی با هم کار می‌کنند و سطحی از غوطه‌ور شدن لمسی را ایجاد می‌کنند که هرگز در حین انجام یک بازی تجربه نکرده اید.

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن

بررسی PS5

DualSense به‌ویژه در Astro’s Playroom می‌درخشد، عنوانی رایگان و از پیش نصب‌شده که به‌طور خاص برای نمایش کارهایی که کنترلر جدید سونی می‌تواند انجام دهد، ساخته شده است. در این پلتفرمر سه بعدی رنگارنگ، می‌توانید تاثیر ظریف دانه‌های شن را هنگام راه رفتن در میان طوفان احساس و بشنوید، یا هنگام اسکیت روی یخ، احساس سر خوردن صاف را تجربه کنید.

همه چیز از کشیدن طناب گرفته تا سر خوردن در یک جت سطح بسیار دقیقی از بازخورد نیرو ایجاد می کند. این همان چیزی است که برای باور کردن آن واقعاً باید احساس کنید. این کنترلر می تواند تمام اتفاقات در بازی را بروز دهد.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: آموزش وصل کردن PS4 به گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =