نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خودکار دیسک خارج می شود یا اصلاً انجام نمی شود

گزارشات کاربران در مورد سو عملکرد درایوهای نوری از زمان راه اندازی PS4 در حال مخدوش شدن است. به نظر می رسد برخی از کنسول ها قادر به بیرون بردن دیسک نیستند ، در حالی که برخی دیگر با قرار دادن به طور خودکار دیسک ها را خارج می کنند. حتی برخی از گزارش ها ادعا کرده اند که کنسول به طور مداوم سعی در بیرون انداختن دیسک دارد در حالی که دیسک در آن قرار داده نشده است.

دکمه های قدرت لمسی

این مسئله عمدتا آزار دهنده مدل های اولیه PS4 است که دارای دکمه های قدرت لمسی و خاموش هستند. هنگامی که دکمه eject را در این مدل ها لمس می کنید ، یک قطعه لاستیک به خارج شدن دیسک کمک می کند. مسئله در اینجا این است که گرم شدن بیش از حد باعث تورم لاستیک و خارج شدن دیسک ها به طور تصادفی می شود. سونی با جایگزینی سنسورهای لمسی با دکمه های مکانیکی ، این مسئله سخت افزاری را در مدل های بعدی برطرف کرد ، اما برای کسانی که مدل اصلی دارند ، خطر اخراج خودکار همچنان وجود دارد.

راه حل های بالقوه

  • کنسول را به صورت عمودی قرار دهید – برخی گزارش ها ادعا می کنند که این مسئله بیشتر هنگامی رخ می دهد که PS4 به صورت افقی استراحت کند. در این صورت ، یک پایه برای کنسول خریداری کنید و سعی کنید کنسول را به صورت عمودی قرار دهید. اگر این مسئله ادامه پیدا کند ، ممکن است یک مشکل سخت افزاری باشد و باید جایگزین شود.
  • بیرون بردن دستی دیسک – اگر کنسول شما قادر به بیرون بردن دیسک نیست ، حداقل هفت ثانیه دکمه روشن / خاموش را در قسمت جلوی PS4 لمس کنید ، یا تا زمانی که سیستم بوق بزند و خاموش شود. سپس ، سیم برق و سایر کابلهای متصل را جدا کرده و قبل از دنبال کردن آموزش استخراج مشخص شده در سایت PlayStation ، صفحه جلوی کنسول را خاموش بلغزانید.
  • چرخه برق – کنسول خود را خاموش کنید ، تمام سیم ها را از برق بکشید و دکمه روشن / خاموش را به مدت 30 ثانیه پایین نگه دارید. سپس بگذارید حداقل دو دقیقه بماند تا دوباره همه کابل ها را دوباره وصل کنید و سیستم خود را روشن کنید. سپس به راحتی بعد از انجام عمیلیات گفته شده می توانید دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده نمایید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض لنز Playstation 3 Fat
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =