نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطای DNS PS4/ هنگامی که تنظیمات DNS Wi-Fi یا LAN شما اشتباه می شود، خطاهای DNS PS4 ظاهر می شوند. اگر قبلاً با این خطا مواجه شده اید، حل مشکل برای شما باید چالش برانگیز باشد. هنگام بررسی نظرات افراد، بسیاری از افراد به دنبال خطای PS4 و راه حل های آن می گردند. خطای PS4 مانع از دسترسی کاربران به ویژگی های آنلاین PS4 می شود. قبل از رفع خطای PS4 DNS nw 31253 4 یا هر خطای دیگری، باید مطمئن شوید که مشکلی در اتصال Wi-Fi یا LAN شما وجود ندارد. می‌توانید اتصال به شبکه یکسان را در دستگاه‌های دیگر خود امتحان کنید. اگر به شبکه متصل شده‌اید، می‌خواهید آزمایش کنید که آیا آن دستگاه‌ها هنگام اتصال به وب مشکلی دارند یا خیر. اگر آنها برای گشت و گذار در اینترنت مشکلی ندارند، این متن چند راه حل در دسترس برای تعمیر خطای NW 31253 4 PS4 در اختیار شما قرار می دهد.

خطای DNS PS4

خطای DNS PS4 چیست؟

DNS مخفف Domain Name System است و برای نگاشت آدرس های IP به نام دامنه حیاتی است. پس از اینکه سعی کردید از طریق سرورهای DNS اشتباه به PS4 با یک اتصال اینترنتی فعال متصل شوید، پیام های خطا روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. خطای DNS بیشتر اوقات به دلیل تغییرات شبکه رخ می دهد و تلاش ها برای تنظیمات شبکه جدید پیکربندی نشد.

چگونه خطای DNS PS4 NW 31253 4 را برطرف کنیم؟

هنگامی که این خطای PS4 dns NW 31253 4 روی صفحه ظاهر می شود، شما را از انجام بازی یا حتی استفاده از سایر خدمات PS4 منع می کند. خطای PS4 DNS اغلب زمانی رخ می دهد که در تنظیمات PS4 DNS خرابی وجود داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب بالا PlayStation 3 Slim

اتصال اینترنت، مانند اتصال Wi-Fi و LAN، علاوه بر این برای خطای DNS PS4 قابل پرداخت است. برای اطمینان از اینکه مشکلی در ارتباط Wi-Fi و LAN شما وجود ندارد، سعی کنید PS4 را به شبکه یکسان در دستگاه‌های دیگر متصل کنید. اگر در طول روش هیچ مشکلی نداشته باشند، نشان می دهد که اتصال Wi-Fi و LAN می تواند به خوبی کار کند. سپس می توانید تکنیک های زیر را برای رفع خطای dns PS4 nw 31253 4 امتحان کنید.

رفع 1: تنظیمات DNS خود را تغییر دهید

با تغییر تنظیمات DNS، ممکن است بسیاری از محدودیت ها را با آدرس های IP خود بشکنید و به خدمات پلی استیشن دسترسی پیدا کنید. بسیاری از کاربران از این روش اثبات استفاده می کنند تا برای چندین مورد مانند خطای LoL RADS، پینگ زیاد League of Legends و مشکلات دیگر مفید باشد.

اگر با خطای PS4 DNS nw 31253 4 مشکل دارید و نمی توانید به سرویس PlayStation دسترسی پیدا کنید، DNS پیش فرض را به سرورهای DNS رایگان تغییر دهید.

روش انجام :

مرحله 1. منوی صفحه اصلی PS4 را باز کنید، سپس به نماد تنظیمات بروید و دکمه X را در کنسول فشار دهید.

مرحله 2. روی Network در منوی تنظیمات کلیک کنید و اتصال اینترنت را تنظیم کنید.

مرحله 3. سپس راهی برای اتصال به شبکه از شما خواسته می شود. در اینجا می‌توانید Wi-Fi یا کابل LAN را انتخاب کنید، که بستگی به سبک شبکه‌ای که می‌خواهید وصل کنید دارد. ما به ترتیب راه استفاده از کابل Wi-Fi و LAN را به شما نشان خواهیم داد.

این مطلب را از دست ندهید   هارد دیسک Playstation 4

اگر از Wi-Fi استفاده می کنید:

مرحله 1. گزینه Wi-Fi را انتخاب کرده و بر روی دکمه Custom کلیک کنید.

مرحله 2. شبکه Wi-Fi خود را انتخاب کنید و رمز عبور را برای راه اندازی اتصال به اینترنت وارد کنید.

مرحله 3. Automatic را در تنظیمات آدرس IP و Manual را در تنظیمات DNS انتخاب کنید.

مرحله 4. گزینه تغییر نام میزبان را انتخاب کنید

اگر از کابل LAN استفاده می کنید:

مرحله 1. Use a LAN cable را انتخاب کنید و دکمه Custom را انتخاب کنید.

مرحله 2. تنظیمات آدرس IP را به خودکار تغییر دهید، و بنابراین در نام میزبان DHCP استفاده نکنید.

مرحله 3. تنظیمات DNS را به Manual تغییر دهید. سپس DNS اول را روی eight.8.8.8 و Secondary DNS را روی eight.8.4.4 یا 8.8.8.8 قرار دهید.

مرحله 4. روی Next کلیک کنید تا تنظیمات MTU را انتخاب کنید و بنابراین Automatic را در تنظیمات MTU انتخاب کنید و Don’t Use within the Proxy Server را انتخاب کنید.

مرحله 5. برای مشاهده نتایج رفع خطا، روی Test Internet Connection کلیک کنید.

راه حل 2: PS4 خود را بازنشانی کنید

با ریست کردن PS4، ارتباط بین PS4 و روتر شما تقویت می شود. این به رفع خطای PS4 DNS nw 31253 4 کمک می کند. قبل از آن، قبل از تنظیم مجدد PS4، تمام داده های حیاتی را کپی کنید.

مرحله 1. PS4 خود را به طور کامل خاموش کنید و کابل قابلیت را از پشت دستگاه بردارید.

مرحله 2. تمام تجهیزات جانبی مانند روتر، مودم و سایر دستگاه های خارجی را از PS4 خود جدا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن ps4

مرحله 3. حداقل 2 دقیقه صبر کنید، همه چیز را دوباره به PS4 وصل کنید و مطمئن شوید که هنگام اتصال دوباره آسیبی نبیند.

مرحله 4. قابلیت کابل کشی را دوباره وصل کنید و کنسول PS4 خود را روشن کنید.

راه حل 3: عیب یاب پشتیبانی آنلاین را اجرا کنید

اگر دو روش بالا نمی توانند خطای شما را تسهیل کنند، از عیب یاب پشتیبانی وب سونی استفاده کنید. این ابزار Fix & Connect معمولاً برای عیب‌یابی مشکلات اتصال PS4 استفاده می‌کند. به وب سایت رسمی PS4 بروید و دستورالعمل های روی صفحه را برای رفع خطای DNS PS4 dns error nw 31253 4 دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی: اتصال به اینترنت در PS4

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =