نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر و نگهداری PS4

تعمیر و نگهداری PS4/ اگر PS4 شما را به دردسر می اندازد، باید به چند نکته توجه کنید. و به خاطر داشته باشید که بسیاری از این نکات جهانی هستند. مراقبت از کنسول خود، صرف نظر از آنچه که هست، فقط شامل چند مرحله ساده است.

تعمیر و نگهداری PS4

 تمیز

تمیز کردن کنسول شما ضروری است. اگر PS4 شما برای شما مشکل ایجاد می کند، یکی از اولین چیزهایی که باید به دنبال آن باشید، شواهدی مبنی بر کثیف بودن دستگاه است. کنسول های بازی باید به طور مرتب گردگیری شوند و در جایی ذخیره شوند که گرد و غبار، خاک و سایر زباله ها نتوانند وارد دریچه ها شوند.

تهویه کنید

در مرحله بعد، از تهویه مناسب دستگاه اطمینان حاصل کنید. نگه داشتن کنسول خود در یک فضای بسته و کوچک در حین کار، آن را از انتشار موثر گرما جلوگیری می کند، بنابراین باید در جایی با فضای زیادی در اطراف آن نگهداری شود. به همین ترتیب، همیشه مطمئن شوید که در حین کار کردن، چیزی بالای دستگاه نباشد.

 از نور خورشید دوری کنید

در یک نکته مشابه، هرگز دستگاه خود را در جایی قرار ندهید که در معرض نور مستقیم خورشید یا سایر منابع گرما مانند دریچه ای در خانه باشد. گرمای بیش از حد یکی از دلایل اصلی از کار افتادن کنسول بازی ویدیویی است.

 قدرت مناسب

مطمئن شوید که دستگاه برق کافی دریافت می کند. اگر کنسول شما قدرت کافی دریافت نمی کند، ممکن است کند کار کند یا حتی خراب شود. همیشه سعی کنید مستقیماً به پریز برق متصل شوید. اگر از محافظ ولتاژ یا سیم کشی استفاده می شود، سعی کنید تا حد امکان از وصل شدن تعداد کمی دستگاه دیگر به برق اطمینان حاصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض هیت سینک  Playstation 3

 مشکلات مکانیکی

اگر هیچ یک از این نکات کار نمی کند، بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکل مکانیکی وجود ندارد. به نشانه هایی گوش دهید که نشان می دهد مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. آیا فن بیش از حد کار می کند یا اصلا کار نمی کند؟ آیا دستگاه هنگام کارکردن صدای زیادی تولید می کند؟ اینها همه نشانه هایی هستند که نشان می دهد مشکلی در پلی استیشن شما وجود دارد.

اگر هیچ کدام از اینها کار نکرد، ممکن است مشکل عمیق تر باشد. می‌توانید خودتان آن را برطرف کنید، اما تعمیر PS4 می‌تواند کار دشواری باشد. اگر این کار به درستی انجام نشود، می توانید حتی بدتر به دستگاه آسیب بزنید. همیشه قبل از اینکه خودتان آن را تعمیر کنید، مطمئن شوید که به وظیفه خود عمل کرده اید.

پلی استیشن 4 خود را در شرایط خوب نگه دارید

تعمیر و نگهداری صحیح PS4 کار سختی نیست، و ارزش زمان و تلاش کمی که نیاز دارد را دارد. با انجام برخی اقدامات احتیاطی ساده برای تمیز نگه داشتن دستگاه و تهویه مناسب، می توانید ماه ها یا حتی سال ها به طول عمر پلی استیشن خود اضافه کنید.

بنابراین اگر با پلی استیشن 4 خود مشکل دارید، همین امروز به آن نگاهی بیندازید. مطمئن شوید که آن را تمیز و خنک نگه می دارید و به تعمیراتی که ممکن است نیاز باشد نگاهی بیندازید. اگر از PS4 خود مراقبت کنید، سال ها شما را سرگرم خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی: تعویض کارت دکمه پاور/اجکت Playstation 4 Slim

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =