نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پورت HDMI آسیب دیده و کابل های HDMI معیوب

ممکن است برای PS4 خاص یا گسترده نباشد، اما برخی از کاربران مشکلات ناشی از حمل و نقل آسیب دیده درگاه HDMI در واحدهای PS4 خود را گزارش داده اند. این مشکل، که منجر به کمبود خروجی صدا یا تصویر در تلویزیون می شود، اغلب به دلیل پاره شدن اتصال ناشی از یک قطعه فلز خم شده در داخل درگاه داخلی HDMI کنسول ایجاد می شود. اگرچه دلایل برای مولفه خم شده ناشناخته است، اما در واقع پورت را ناسازگار می کند، زیرا قطعه خم شده دیگر نمی تواند به درستی با سیم HDMI متصل شود. علاوه بر این، گزارش هایی از کابل های HDMI معیوب گزارش شده است که به همین دلیل به سادگی کار نمی کنند.

اگرچه این مشکل در محموله های بعدی PS4 پس از راه اندازی کنسول برطرف شد، اگر یک واحد از قبل متعلق به خرید خود را دارید یا با مشکلات HDMI روبرو هستید، همچنان می خواهید در ادامه به دنبال پاسخ های احتمالی باشید.

راه حل های بالقوه

اگر هیچ یک از راه حل های بالقوه زیر مشکلی را حل نکرد، با Sony تماس بگیرید.

  • پورت های HDMI را بررسی کنید – به هر دو پورت HDMI در تلویزیون و PS4 نگاهی بیندازید، به همراه کابل HDMI هرگونه ناهنجاری یا خرابی آشکار می کنید. در صورت امکان کابلهای جایگزین HDMI را آزمایش کنید.
  • فلز را خم کنید – اگر می توانید قطعه ای از فلز را که در داخل درگاه HDMI کنسول قرار دارد خم کنید، قطعه آسیب دیده را با استفاده از یک پین یا ابزار کوچک به سمت پایین خم کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که درگاه هیچ دندانی از بین نرفته است و یا آسیب دیگری به کابل HDMI وارد نکرده است. اگر این مشکل باشد، حتی اگر کنسول شروع به کار کند، ممکن است هنوز بخواهید با سونی تماس بگیرید و درخواست تعویض کنید.
  • از کابل HDMI متفاوت استفاده کنید – اگر به اندازه کافی خوشبخت نیستید که کابل HDMI معیوب را از Sony دریافت کنید، کافی است از کابل دیگری استفاده کنید یا کابل HDMI بهتری خریداری کنید.ش
این مطلب را از دست ندهید   تعویض برد Wi-Fi / Bluetooth PlayStation 3
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 12 =