نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کنسول بازی 3004PSP . سونی یکی از شرکت های بسیار معروف در زمینه ساخت انواع کنسول های بازی می باشد. یکی از کنسلول های بازی معروف این شرکت 3004PSP  است که یکی از کنسول های بازی دستی بوده که تنبلی وصل شدن به سیستم های پلی استیشن را ندارد. کنسول 3004PSP  دستگاهی سبک وزن و قابل حمل با صفحه نمایش داخلی، کنترل بازی و بلندگو است. کنسول‌های 3004PSP  بر روی دستگاه‌هایی با اندازه کوچک اجرا می‌شوند که به افراد اجازه می‌دهند آن‌ها را حمل کرده و در هر زمان و مکان بازی کنند. این تنها یکی از فواید 3004PSP می باشد. در این مقاله به بررسی کامل این کنسول بازی خواهیم پرداخت.

کنسول بازی 3004PSP

طراحی و مشخصات ظاهری کنسول بازی 3004PSP

سونی PlayStation Portable را در سال 2005 راه اندازی کرد. هنوز هم پس از انتشار اولیه آن، PSP هنوز قوی است. این بررسی به طور خاص برای کاربران جدیدی که دوست دارند این دستگاه را داشته باشند نوشته شده است و ما سعی خواهیم کرد با نسخه های قدیمی تر مقایسه نکنیم. به گفته سونی، این مدل جدید دارای ویژگی هایی مانند روشن تر، کنتراست افزایش یافته و صفحه نمایش گسترده تر، ساخته شده در کلاینت اسکایپ، میکروفون و برخی دیگر است.

Sony PSP 3004 دارای 2.81 اینچ ارتفاع، 6.3 اینچ عرض و 0.63 اینچ عمق است و وزن آن کمی سبک تر است و فقط کمی بیش 200 گرم است. PSP 3004 به دلیل طراحی زیبای خود به راحتی در دست قرار می گیرد یا به عبارتی این دستگاه بسیار خوش دست است. سونی تصمیم گرفت PSP 3004 را در دو رنگ مختلف عرضه کند. روکش پلاستیکی مشکی کلاسیک و همچنین روکش فلزی مات برس خورده (محدود در برخی کشورها).

این مطلب را از دست ندهید   هارد دیسک Playstation 4

بررسی نمایشگر و ویژگی های آن

اندازه صفحه نمایش x 272 420 است و وسعت رنگ صفحه نمایش، نسبت کنتراست باورنکردنی است. می توانید لبه های ناهموار، خطوط اسکن را در فیلم ها یا بازی های با حرکت بالا مشاهده کنید. صفحه نمایش PSP-3004 از فناوری ضد انعکاس استفاده می کند که وعده کاهش تابش نور و بهبود دید صفحه نمایش را در شرایط با نور خوب، مانند بازی در بیرون از خانه در یک روز آفتابی، می دهد، اما در واقع به دلیل براق بودن، انجام بازی در خارج از خانه برای شما بسیار دشوار است. یک محافظ صفحه نمایش مناسب می تواند در این مورد به شما کمک کند، اما بازی در خارج از خانه هنوز آسان نیست. پیشنهاد می کنیم برای حفاظت از دستگاه از کیف آن استفاده نمایید.

ارتباطات و میکروفون 3004PSP

در PSP3004 میکروفون داخلی درست زیر صفحه نمایش قرار دارد. می توان از آن برای ارتباطات آنلاین استفاده کرد، چه در یک بازی و چه برای برنامه اسکایپ داخلی PSP. از زمان معرفی اسکایپ به کاربران PSP، این نرم افزار با بازی هایی که از پتانسیل آن استفاده می کنند و همچنین برای استفاده عمومی از تلفن، موفقیت زیادی داشته است. صدای میکروفون و بلندگوها واضح و با کیفیت است.

حجم فضای 3004PSP

PSP برای پخش بازی ها و فیلم ها با چیزی به نام UMDs–Universal Media Discs طراحی شده است. یا می توانید از طریق Memory Stick Duo بازی کنید. PSP با حافظه داخلی همراه نیست، بنابراین باید برای خرید یک مموری استیک با اندازه مناسب پول خرج کنید، اندازه 4 گیگابایت ایده خوبی است، بنابراین به زودی نیازی به خرید مموری استیک دیگر ندارید. مهمترین چیز این است که مموری استیک های شرکت های دیگر به درستی کار نمی کنند یا گاهی اوقات حتی توسط PSP شناسایی نمی شوند، بنابراین به سراغ Sony Memory Stick Duo Pro-Mark 2 بروید که هزینه کمی دارد اما عملکرد کلی خوبی دارد و ناامید نخواهید شد.

این مطلب را از دست ندهید   خودکار دیسک پلی استیشن

قابلیت اتصال به Wi-Fi

PSP دارای قابلیت Wi-Fi داخلی است و واحد احتمالاً به کندترین نسخه (802.11b) روی کره زمین مجهز شده است که به آن امکان می دهد به هر سرویس اینترنت بی سیم، از جمله سرویس هایی با رمزگذاری WEP و WPA متصل شود. علاوه بر این، می توانید موسیقی پخش کنید، عکس ها را ببینید، اینترنت را مرور کنید، از RSS Reader استفاده کنید، رادیو اینترنتی را پخش کنید، در شبکه بازی کنید، سیستم عامل را ارتقا دهید و نمایشگر را روی تلویزیون پخش کنید. اگر PSP همچنین دارای دوربین باشد، می‌توان از آن برای کنفرانس ویدیویی نیز استفاده کرد، امیدواریم مدل‌های آینده این نیاز را برآورده کنند.

اگر دوست دارید بازی را انجام دهید یا فیلم ها را روی صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید، می توانید نمایشگر را با استفاده از کابل های کامپوزیت که باید جداگانه خریداری کنید، تلویزیون را از تلویزیون خارج کنید. PSP 3004 از تلویزیون اسکن غیرپیشرو و HDTV پشتیبانی می کند. اما بازی‌ها تنها 60 تا 70 درصد از صفحه نمایش را می‌گیرند و تا زمانی که از عملکرد زوم تلویزیون برای افزایش اندازه پنجره بازی به 80 درصد استفاده نکنید، ظاهری به شکل پنجره می‌دهند. برای برخی از بازی‌ها، خروجی تلویزیون بدترین گرافیک را نشان می‌دهد.

کنسول بازی 3004PSP

ویژگی باتری و اتصال USB

باتری PSP تقریباً 5 ساعت بازی را در صورت خاموش بودن Wi-Fi به ما می دهد و سطح روشنایی صفحه را روی حالت عادی تنظیم می کند. باتری را می توان از طریق اتصال USB نیز شارژ کرد، بنابراین هنگامی که PSP شما به کامپیوتر متصل می شود، در حین انتقال داده ها شارژ می شود.

این مطلب را از دست ندهید   10 راه حل برای ورود به شبکه پلی استیشن ناموفق

بسته هسته همراه با PSP، باتری، آداپتور برق متناوب (100V-240V، بنابراین می توانید از آداپتور در هر کجای دنیا استفاده کنید) و مواد چاپی ارائه می شود. اگر دوست دارید PSP را از رایانه شخصی وصل کنید، به کابل USB نیاز دارید و باید نرم افزار Media Manager را برای انتقال بازی ها، ویدیو در PSP و برای خرید بازی های UMD، نسخه های دمو بازی را از پلی استیشن دانلود کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: بررسی PS5 غول بازی کنسولی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =