نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال گوشی به ps4 بدون وای فای

اتصال گوشی به ps4 بدون وای فای / همانطور که قبلا گفته شد، شما نمی توانید گوشی هوشمند خود را به پلی استیشن 4 متصل کنید زیرا این قابلیت را نمی دهد. مهم نیست که WiFi دارید یا شبکه سیمی محلی. کار نخواهد کرد. با این حال، برخی از برنامه‌های Mirroring یا Casting به شما این امکان را می‌دهند که گوشی خود را بدون استفاده از WiFi به PS4 متصل کنید. و من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را در حال حاضر انجام دهید.

اتصال گوشی به ps4 بدون وای فای

چگونه گوشی خود را با Plex به PS4 متصل کنیم

Plex یکی از بهترین برنامه های انعکاس صفحه نمایش است که به شما این امکان را می دهد که به سادگی گوشی خود را در عرض چند ثانیه به PS4 خود متصل کنید. در اینجا نحوه استفاده از Plex برای اتصال تلفن خود به PS4 آورده شده است.

دانلود کنید و یک حساب کاربری با Plex ایجاد کنید

یک حساب کاربری در وب سایت رسمی Plex راه اندازی کنید. پس از اتمام ثبت نام، برنامه Plex را بر روی PS4 خود دانلود و نصب کنید. با استفاده از نوار جستجو می توانید به سرعت برنامه را در فروشگاه پلی استیشن خود پیدا کنید.

وارد برنامه Plex شوید

پس از نصب، برنامه را اجرا کرده و Login را انتخاب کنید. در صفحه، یک پیوند ظاهر می شود. به لینک موجود در مرورگر خود بروید. اکنون وارد حساب کاربری Plex خود شوید و کدی را که روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود وارد کنید. پس از آن، روی “پیوند” کلیک کنید و یک اعلان نشان می دهد که تنظیم با موفقیت انجام شده است.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه انجام تعمیر و نگهداری PS4

برنامه Plex را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید

مرحله بعدی دانلود و نصب Plex بر روی آیفون است. پس از نصب، برنامه را اجرا کنید و “Stay in Trial Mode” را انتخاب کنید و سپس “Grant Permission” را انتخاب کنید.

گوشی هوشمند خود را از طریق اپلیکیشن Plex به PS4 متصل کنید

پس از اینکه برنامه Plex را روی دستگاه خود نصب کردید، به نماد منو بروید و «تنظیمات» را انتخاب کنید. اکنون «System» و سپس «Advertiser Server» را انتخاب کنید، «Show camera roll media» و سپس «Network Discovery» را انتخاب کنید.

آیفون و پلی استیشن 4 خود را به یک شبکه متصل کنید. در نهایت، به صفحه اصلی PS4 برگردید و گوشی هوشمند خود و یک پوشه برای ارسال صفحه نمایش گوشی خود انتخاب کنید.

آیا می توانم گوشی خود را بدون وای فای به PS4 متصل کنم؟

بدون شک می توانید گوشی هوشمند خود را بدون استفاده از WiFi به PS4 خود متصل کنید. می‌توانید این کار را با فرستادن دستگاه اندرویدی خود به پلی استیشن 4 بدون استفاده از WiFi انجام دهید. اکنون به لطف پیشرفت‌های فناوری، لذت بردن از فیلم‌ها، درام‌ها و بازی‌های اکشن روی یک صفحه تلویزیون بزرگ بسیار آسان‌تر است.

اگر کروم کست یا دستگاه مشابهی همراه خود دارید، می‌توانید به سادگی تلفن خود را به تلویزیون هوشمند ارسال کنید، اما اگر ندارید، می‌توانید ویدیو را از تلفن هوشمند خود به پلی‌استیشن 4 ارسال کنید.

با این وجود، PS4 از همان ابتدا برای نمایش صفحه نمایش گوشی های هوشمند طراحی نشده بود. و مگر اینکه یک برنامه Mirroring را روی گوشی خود نصب کنید، آینه کردن گوشی خود به PS4 دشوار است. علاوه بر این، همه برنامه های Mirroring نمی توانند دستگاه شما را به PS4 متصل کنند.

این مطلب را از دست ندهید   10 راه حل برای ورود به شبکه پلی استیشن ناموفق

خوشبختانه Plex می تواند این کار را در عرض چند ثانیه انجام دهد. این یک برنامه انعکاس صفحه است که به کاربران اندروید اجازه می دهد تا صفحه نمایش تلفن خود را به هر دستگاهی مانند پلی استیشن 4 ارسال کنند. این برنامه به شما امکان می دهد فیلم، موسیقی و تصاویر را پخش کنید. این برنامه به طور خودکار فایل های شما را سازماندهی می کند تا مجبور نباشید وقت خود را برای جستجوی رسانه ای که می خواهید پخش کنید تلف کنید.

علاوه بر این، iMediaShare به شما اجازه می دهد تا گوشی هوشمند خود را به PS4 خود ارسال کنید. کاربران می توانند با این برنامه به راحتی موسیقی، فیلم و تصاویر را روی پلی استیشن 4 یا صفحه تلویزیون پخش کنند. این برنامه رایگان است و می توانید آن را در Google Play پیدا کنید.

با این حال، در حالی که یک دستگاه اندرویدی از طریق ارسال به PS4 متصل است، نمی‌تواند فایل‌ها را با کنسول به اشتراک بگذارد. با این حال، می توانید فایل های خود را به یک دستگاه ذخیره سازی مانند یک درایو قلم یا یک هارد دیسک خارجی منتقل کنید و سپس آن را به PS4 پیوند دهید. به این ترتیب می توانید فایل های اندروید خود را با PS4 خود به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: اتصال به اینترنت در PS4

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + بیست =