نمایندگی تعمیر پلی استیشن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هدفون کار نمی کند

اگر از طریق هدفون متصل به DualShock 4 چیزی نمی شنوید، مشکلی وجود دارد. هدست های بلوتوث کمی مشکل تر هستند، بنابراین مطمئن شوید که راهنمای ما در مورد نحوه اتصال هدفون های بلوتوث به PS4 خود را بررسی کنید. اگر به دنبال ارتقا صدا هستید، همیشه لیست بهترین هدست های PS4 ما نیز وجود دارد.

راه حل های ممکن

هدفون را از برق بکشید و دوباره به برق وصل کنید – همانطور که در بیشتر مشکلات سخت افزاری اتفاق می افتد، تنظیم مجدد معمولاً کمک بزرگی به شما می کند. هدفون را از برق بکشید و دوباره به برق وصل کنید و ببینید آیا این مسئله مشکلات شما را حل می کند یا خیر.

  • تنظیمات هدفون را پیکربندی کنید – اگر هنوز چیزی نمی شنوید، ممکن است صوتی را به هدفون هدایت نکنید. از صفحه اصلی، تنظیمات> دستگاه ها> کنترل کننده ها را دنبال کنید، سپس Output to Headphones و سپس All Audio را انتخاب کنید. اگر نمی توانید Output to Headphones را انتخاب کنید، DualShock 4 هدست شما را تشخیص نمی دهد. در همین منو می توانید میزان صدای هدفون را نیز تنظیم کنید.
  • جک هدفون را تمیز کنید – اگر DualShock 4 هدفون شما را تشخیص نمی دهد یا اگر هنوز مشکلی دارید، جک هدفون مقصر احتمالی است. جک 3.5 میلی متری که هدفون از آن استفاده می کند بسیار ناچیز است، بنابراین سعی کنید دوشاخه هدفون خود را داخل آن بچرخانید تا ببینید آیا پنجره بازشو وجود دارد. سپس، آنها را از برق بکشید و جک هدفون را تمیز کنید و با استفاده از یک سواب پنبه و الکل ایزوپروپیل وصل کنید. شما به مقدار زیادی احتیاج ندارید، فقط به اندازه کافی برای آزاد کردن هر گونه آلودگی درون آن است. با استفاده از خلال دندان می توانید خرده ریز یا بقایای دیگری را که ممکن است در داخل کار کرده باشد، آزاد کنید، اما مراقب باشید. اگر خیلی فشار بیاورید، ممکن است جک هدفون خود را خراب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   3 راه برای اتصال کنترلر PS5 به رایانه شخصی یا مک
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شش =